Министерство образования Республики Беларусь
Отдел по образованию Пинского районного исполнительного комитета
Государственное учреждение образования
«Каллауровичский ясли-сад - средняя школа Пинского района»
Министерство образования Республики Беларусь
Отдел по образованию Пинского районного исполнительного комитета
Государственное учреждение образования
«Каллауровичский ясли-сад - средняя школа Пинского района»
Дата Урок Тэма Падручнік Заданні для выканання Заданні для кантролю Заўвагі
13.04.
2020,
панядзелак Чал.і свет кровазварот С. 111-115 С. 111-115, прачытаць; С. 113, правясці назіранне Адказаць на пытанні с.114, 115 Запомніць паняцце “кровазварот”
Руск. мова Правописание слов с разделительным ъ С. 50-52 Упр. 90, письменно, Упр. 91, одно предложение на выбор Упр.92, выборочное списывание, Упр. 93 , устно, Упр. 94 Повторить правило, когда пишется разделительный ъ
Ням. мова
Бел . літ Прыказкі пра адносіны да працы; беларуская народная казка “Лёгкі хлеб” С. 47-52 Прачытаць змест казкі. Прачытаць прыказкі на с. 52 Адказаць на пытанні пасля зместу
свернуть5 клас
Тэма 1. Ранняя Рымская рэспубліка. Параграф 18.
https://sites.google.com/view/drevniymir5klass/древний-рим/18-ранняя-римская-республика
Творчае заданне: Што азначаюць выразы “Гора пераможаным”, “гусі выратавалі Рым”, “пірава перамога”.
Тэма 2. Заваяванне Рымам Італіі. Параграф 19
https://sites.google.com/view/drevniymir5klass/древний-рим/19-завоевание-римом-италии
Дамашняе заданне : параграф 19
7 клас
Тэма ўрока: Казацка-сялянская вайна 1648-1651 гг. на беларускіх землях. Параграф 17.
https://yandex.by/video/preview/?filmId=16926843424027224768&reqid=1586867552964052-874679800428868557004613-vla1-1889-V&text=казацка-сялянская+вайна.+бітва+пад+лоевым+пад+знакам+пагоні
Заданне для замацавання:
https://learningapps.org/display?v=pajz4i9pn20
Дамашняе заданне:§ 17; заданне 3
Тэма ўрока: Беларускія землі ў вайне Расіі з Рэччу Паспалітай 1654-1667 гг. Параграф 18.
Замацаванне матэрыялу:
https://learningapps.org/display?v=ptb97t7bc20
Дамашняе заданне:§ 18; заданне 1, с.1
Смотреть сайт:
https://tatnik.netboard.me
Куда можно отправлять информацию: cozel.tania@ yandex.ru; вайбер: 802997916 71. , вконтакте
9 клас
Тэма ўрока: Індыя. Параграф 16.
Перачытаць параграф 16, сусветная гісторыя.
Адказаць на пытанні 2, 3, с.85
https://www.youtube.com/watch?v=F4kXcGZQwR4
Дамашняе заданне:§ 16; творчае (падрыхтаваць паведамленне –Махатма Гандзі, культура Індыі)
Тэма ўрока: Японія. Параграф 17.
Перачытаць параграф 17, сусветная гісторыя.
Адказаць на пытанні 2, 3, с.89
Дамашняе заданне:§ 17;
10 клас
Тэма ўрока: Пачатак Другой сусветнай вайны. Уз’яднанне Заходняй Беларусі з БССР. Параграф 21
Самастойная работа вучняў з тэкстам вучэбнага дапаможніка, с.118-122, заданні 3, 4, с.121
-скласці храналагічную табліцу “Уз’яднанне Заходняй Беларусі з БССР”
-работа з картай, с.119
https://yandex.by/video/preview/?filmId=7545091927132617987&from=tabbar&reqid=1586876744861434-1026192784037293363201286-vla1-1575-V&suggest_reqid=31330543148674729668021110928135&text=объединение+западной+беларуси+и+бсср+1939+год
Дамашняе заданне: параграф 21, індывідуальнае творчае—падрыхтаваць паведамленнне “Абарончыя баі на тэрыторыі Беларусі летам 1941 года”.
Тэма ўрока: Пачатак Вялікай Айчыннай вайны. Параграф 22
-перачытаць і вызначыць прычыны паражэння Чырвонай Арміі летам 1941 г;-асноўныя падзеі;-баі;-Прозвішчы людзей , якія абаранялі Беларусь летам 1941 года.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=qR2JdUVpCZU&feature=emb_logo
https://yandex.by/video/preview/?filmId=7754842175614295569&from=tabbar&reqid=1586877346969704-1174023652845958625104247-vla1-1497-V&suggest_reqid=31330543148674729674296799377702&text=фильм+брестская+крепость+фрагмент+начало
https://yandex.by/video/preview/?filmId=6229685378134516224&from=tabbar&reqid=1586877346969704-1174023652845958625104247-vla1-1497-V&suggest_reqid=31330543148674729674296799377702&text=фильм+брестская+крепость+фрагмент+начало
Дамашняе заданне: параграф 22, заданне на с.126 “Ваша меркаванне”, творчае—да ўрока “Наш край”-падзеі лета 1941 года ў Пінскім раёне (кніга “Памяць”).
Куда можно отправлять информацию: cozel.tania@ yandex.ru; вайбер: 802997916 71. , вконтакте
11 клас
Тэма ўрока: Грамадска-палітычнае жыццё ў другой палове 1990-х гг.—пачатку XXІ ст. Параграфы 20-21
2 гадзіны
Перачытаць параграфы. Адказаць на пытанні 1, 3, 4, 7, 8, с.148
Перачытаць дадатковы матэрыял, с.145-148
АСНОЎНАЕ Ў ЗМЕСЦЕ ПАРАГРАФА-С.144
ТЭРМІНЫ, ЯКІЯ ТРЭБА ЗАСВОІЦЬ—С.145
Дамашняе заданне: параграфы 20-21.
АБАВЯЗКОВА—БІЛЕТ №20, ПЫТАННЕ 2, С.96-99
СХЕМА ДА БІЛЕТА 20
Білет 20
1.Культура Беларусі ў першай палове XІX ст. Узнікненне беларусазнаўства
АДУКАЦЫЯ
1832 г—Віленскі ўніверсітэт закрыты
-асвета будуецца па прынцыпе “праваслаўе, самадзяржаўе, народнасць”
-руская мова навучання
Пачатковыя школы—для дзяржаўных сялян
Сярэдняя адукацыя—гімназіі, езуіцкія калегіумы
Вышэйшая адукацыя—1848 г—Горы-Горацкі земляробчы інстытут
БЕЛАРУСАЗНАЎСТВА
-П.Шпілеўскі “Падарожжа па Палессі і Беларускім краі”
-Ян Чачот—шесць фальклорных зборнікаў—літара Ў
-Я.І.К.Тышкевічы—1842 г у г.Лагойску першы музей старажытнасцей
ЛІТАРАТУРА
-А.Міцкевіч “Дзяды”
-В.Дунін-Марцінкевіч “Ідылія”, С.Манюшка—кампазітар
--распаўсюджванне рамантызму
ЖЫВАПІС
-В.Ваньковіч “Міцкевіч на скале Аю-Даг”
-Я.Дамель “Вызваленне Т.Касцюшкі з цямніцы”
-І.Хруцкі “Партрэт невядомай з кветкамі і садавіной”
2.Грмадска-палітычнае жыццё ў Рэспубліцы Беларусь у другой палове 90-хгг XX—пачатку XXІ ст.
ФАРМІРАВАННЕ ПАЛІТЫЧНАЙ СІСТЭМЫ Ў РЭСПУБЛІЦЫ БЕЛАРУСЬ
-15 сакавіка 1994 г-прыняцце Канстытуцыі РБ
-супрацьстаянне паміж заканадаўчай (Парламент) і выканаўчай (Прэзідэнт) галінамі ўлады
24 лістапада 1996 гг-рэферэндум—пытанні:
2001 г—выбары---абраны А.Лукашэнка
СВЕДЧАННЕ ЎМАЦАВАННЯ ПРЭЗІДЭНСКАЙ УЛАДЫ
17 кастрычніка 2004 г—рэферэндум—пытанне —“Ці дазваляеце Вы першаму Прэзідэнту РБ А.Р.Лукашэнку ўдзельнічаць у якасці кандыдата ў Прзідэнты РБ”; прэзідэнт можа выбірацца больш, чым на два тэрміны
2006 г—выбары, 2010г—выбары, 2015 г—выбары—перамогу атрымаў А.Лукашэнка
-Усебеларускія народныя сходы—1996, 2001, 2006, 2010, 2016 гг
ГРАМАДСКА-ПАЛІТЫЧНАЕ ЖЫЦЦЁ
КПБ Партыі ПКБ
Беларуская
сацыял-дэмакратычная партыя БНФ
грамадскія аб’яднанні: “Белая Русь”
БРСМ
УЗАЕМААДНОСІНЫ ДЗЯРЖАВЫ І РЭЛІГІЙНЫХ КАНФЕСІЙ
-Беларуская праваслаўная царква—Мітрапаліт Філарэт (званне Герой Беларусь)
з 2013 г. Мітрапаліт Павел
-Рымска-каталіцкая канфесія—К.Свёнтак, Т.Кандрусевіч
свернуть
Дата |
Тема |
Учебное пособие |
Задание для выполнения |
Задание для контроля |
13.04 |
Мебель в моей комнате |
Немецкий язык : учеб. пособие для 4-го кл. учрежд. общ. сред. образования с рус. яз. обучения: с электронным приложением .В 2 ч. Ч.2/А.Ф.Будько, И.Ю. Урбанович.-Минск: Вышэйшая школа, 2019 |
Упр.4-5.с.66-68 Упр.4(а)- прочитать правило Упр. 4(b)- письменно Упр. 4 (f)- доп.материалы (www.vk.com) Остальные упражнения устно |
Упр.5(с).с.68. (дополнить предложения, письменно) |
15.04 |
Комната моего немецкого одногодки |
Немецкий язык : учеб. пособие для 4-го кл. учрежд. общ. сред. образования с рус. яз. обучения: с электронным приложением .В 2 ч. Ч.2/А.Ф.Будько, И.Ю. Урбанович.-Минск: Вышэйшая школа, 2019 |
Упр.6.с.69-70 Упр. 6(d)- письменно Упр. 6(е)-доп.материалы (www.vk.com) Остальные упражнения устно |
Упр.7.с.71 (нарисовать дом мечты) |
17.04 |
Одежда |
Немецкий язык : учеб. пособие для 4-го кл. учрежд. общ. сред. образования с рус. яз. обучения: с электронным приложением .В 2 ч. Ч.2/А.Ф.Будько, И.Ю. Урбанович.-Минск: Вышэйшая школа, 2019 |
Слова с.102 (прочитать, записать в словарь) Упр. 1.с.75-76 Доп. материалы (www.vk.com)
|
|
Дата |
Тема |
Учебное пособие |
Задание для выполнения |
Задание для контроля (устно/ письменно) |
13.04 |
Детеныши животных |
Немецкий язык : учеб. пособие для 3-го кл. уч реждений общ. сред. образования с рус. яз. обучения : с электронным приложением. В 2 ч. Ч. 2 / А. Ф. Будько, И. Ю. Урбанович. – Минск : Вышэйшая школа, 2018.
|
Упр.8-12.с. 65-67. Упр. 11(а)- письменно, остальные устно. Доп. материалы – www.vk-com |
Упр. 11 (b).с.67 (образовать слова по примеру, письменно) |
15.04 |
Мой домашний любимец |
Немецкий язык : учеб. пособие для 3-го кл. учреждений общ. сред. образования с рус. яз. обучения : с электронным приложением. В 2 ч. Ч. 2 / А. Ф. Будько, И. Ю. Урбанович. – Минск : Вышэйшая школа, 2018. |
Упр.12 (d)-15.c. 71 Упр.15(с).с.71-письменно, остальные устно. Доп. материалы – www.vk-com |
Упр.16.с.72 (описать свое любимое животное, письменно) |
17.04 |
Звери в зоопарке |
Немецкий язык : учеб. пособие для 3-го кл. учреждений общ. сред. образования с рус. яз. обучения : с электронным приложением. В 2 ч. Ч. 2 / А. Ф. Будько, И. Ю. Урбанович. – Минск : Вышэйшая школа, 2018. |
Слова с.94-95( die Wildtiere)- прочитать, выписать в словарь Упр.1.с.72.-устно Доп. материалы – www.vk-com |
|
свернуть
Дата |
Тема |
Учебное пособие |
Задание для выполнения |
Задание для контроля |
15.04 |
Традиции празднования Рождества |
Немецкий язык : учебное пособие для 11-го кл. учреждений общ. сред. образования с рус. яз. обучения : с электронным приложением / А. Ф. Будько, И. Ю. Урбанович. – Минск : Вышэйшая школа, 2019. – 342 с. |
Упр. 6. с. 226-228 Дополнительные материалы- www.vk.com
|
Упр. 6(g), 228. |
16.04 |
Календарь народных праздников |
Немецкий язык : учебное пособие для 11-го кл. учреждений общ. сред. образования с рус. яз. обучения : с электронным приложением / А. Ф. Будько, И. Ю. Урбанович. – Минск : Вышэйшая школа, 2019. – 342 с. |
Упр.7.с. 227-228. Дополнительные материалы- www.vk.com
|
Упр. 7(с).с.229. |
17.04 |
Национальный костюм в Беларуси |
Немецкий язык : учебное пособие для 11-го кл. учреждений общ. сред. образования с рус. яз. обучения : с электронным приложением / А. Ф. Будько, И. Ю. Урбанович. – Минск : Вышэйшая школа, 2019. – 342 с. |
Упр.9.с. 232- 235. Дополнительные материалы- www.vk.com
|
Упр. 9(d).с.234. |
свернуть
Дата |
Тема |
Учебное пособие |
Задание для выполнения |
Задание для контроля |
13.04 |
Молодежные организации в Германии и в Беларуси |
Немецкий язык : учебное пособие для 10-го кл. учреждений общ. сред. образования с рус. яз. обучения : с электронным приложением / А. Ф. Будько, И. Ю. Урбанович. – Минск : Вышэйшая школа, 2018. – 318 с. |
Упр.2.с.200-202. Просмотр и обсуждение видеоролика, презентации Дополнительные материалы- www.vk.com
|
Упр. 2(g).с.202 (сравнить молодежные организации в Германии и Беларуси) |
15.04 |
Волонтерское движение |
Немецкий язык : учебное пособие для 10-го кл. уч-реждений общ. сред. образования с рус. яз. обучения : с электронным приложением / А. Ф. Будько, И. Ю. Урба-нович. – Минск : Вышэйшая школа, 2018. – 318 с. |
Упр.3.с. 202 Дополнительные материалы- www.vk.com
|
Упр. 3(d).с.202 (рассказать о работе молодежной организации в своей школе) |
17.04 |
Деревенская и городская молодежь |
Немецкий язык : учебное пособие для 10-го кл. уч-реждений общ. сред. образования с рус. яз. обучения : с электронным приложением / А. Ф. Будько, И. Ю. Урба-нович. – Минск : Вышэйшая школа, 2018. – 318 с. |
Упр. 4.с.203-204 Дополнительные материалы- www.vk.com
|
Упр. 4 (f).с.204 (дополнить схему, письменно) |
свернуть
Дата |
Тема |
Учебное пособие |
Задание для выполнения |
Задание для контроля |
14.04 |
Погода и климат |
Немецкий язык : учеб. пособие для 9-го кл. учреждений общ. сред. образования с рус. яз. обучения : с электронным приложением / А. Ф. Будько, И. Ю. Урбанович. – Минск : Вышэйшая школа, 2018. – 311 с.
|
Слова с.248-249 (прочитать, записать в словарь) Выполнение упражнений на рабочем листе- www.vk.com
|
Упражнение на рабочем листе |
15.04 |
Прогноз погоды. Хорошая/ плохая погода |
Немецкий язык : учеб. пособие для 9-го кл. учреждений общ. сред. образования с рус. яз. обучения : с электронным приложением / А. Ф. Будько, И. Ю. Урбанович. – Минск : Вышэйшая школа, 2018. – 311 с. |
Упр.1.с. 215-216 Просмотр и обсуждение видеоролика Упр.2.с.217. Дополнительные материалы- www.vk.com
|
Упр. 1(d).с.216 (провести опрос)
|
16.04 |
Температура в разные поры года |
Немецкий язык : учеб. пособие для 9-го кл. учреждений общ. сред. образования с рус. яз. обучения : с электронным приложением / А. Ф. Будько, И. Ю. Урбанович. – Минск : Вышэйшая школа, 2018. – 311 с.
|
Упр. 3-4.с.218-221 Упр.3(с)- письменно Дополнительные материалы- www.vk.com
|
Упр.4(d).с.221. (письменно) |
свернуть
Дата |
Тема |
Учебное пособие |
Задание для выполнения |
Задание для контроля |
13.04 |
Города- визитные карточки страны |
Немецкий язык: учеб. пособие для 7-го кл. учреждений общ. сред. образования с рус. яз. обучения: (с электронным приложением) / А. Ф. Будько, И. Ю. Урбанович. – 2-е изд., перераб. – Минск : Вышэйшая школа, 2016. – 286 с. |
Упр.5,6.с.208-211 Упр. 1.с. 211. Презентации и дополнительные материалы- www.vk.com
|
Задание на рабочем листе- www.vk.com
|
14.04 |
Мюнхен- столица Баварии. Экскурсия по Кельну |
Немецкий язык: учеб. пособие для 7-го кл. учреждений общ. сред. образования с рус. яз. обучения: (с электронным приложением) / А. Ф. Будько, И. Ю. Урбанович. – 2-е изд., перераб. – Минск : Вышэйшая школа, 2016. – 286 с. |
Упр.2,3.с. 212-215 Упр. 2(с).с.214-письменно, остальные упражнения устно. Дополнительные материалы- www.vk.com
|
Упр.3(d).с.215 |
16.04 |
Берлин- столица Германии. Минск- столица Беларуси |
Немецкий язык: учеб. пособие для 7-го кл. учреждений общ. сред. образования с рус. яз. обучения: (с электронным приложением) / А. Ф. Будько, И. Ю. Урбанович. – 2-е изд., перераб. – Минск : Вышэйшая школа, 2016. – 286 с. |
Упр.4-6.с.215-221 Упр. 4с, 6b- письменно |
Упр. 6(е).с.221. (письменно) |
Дата |
Тема |
Учебное пособие |
Задание для выполнения |
Задание для контроля |
13.04 |
Лес в Германии |
Немецкий язык: учеб. пособие для 6-го кл. учреждений общ. сред. образования с рус. яз. обучения: (с электронным приложением) / А. Ф. Будько, И. Ю. Урбанович. – 2-е изд., перераб. – Минск : Вышэйшая школа, 2015. – 271 с. |
Слова с.226 (Im Wald) (прочитать, записать в словарь) Упр.4.с.183. Дополнительные материалы - www.vk.com |
Упр.5(а).с.184. (соотнести картинку и текст) |
14.04 |
Наши любимые цветы |
Немецкий язык: учеб. пособие для 6-го кл. учреждений общ. сред. образования с рус. яз. обучения: (с электронным приложением) / А. Ф. Будько, И. Ю. Урбанович. – 2-е изд., перераб. – Минск : Вышэйшая школа, 2015. – 271 с. |
Слова с.226 (Blumen) (прочитать, записать в словарь) Упр.5.с.184-185 Упр.5(е).с.185- письменно Дополнительные материалы- www.vk.com
|
Выучить слова |
16.04 |
Природа и птицы |
Немецкий язык: учеб. пособие для 6-го кл. учреждений общ. сред. образования с рус. яз. обучения: (с электронным приложением) / А. Ф. Будько, И. Ю. Урбанович. – 2-е изд., перераб. – Минск : Вышэйшая школа, 2015. – 271 с. |
Слова с.225 (Vögel)- прочитать. Записать в словарь Упр.6.с.186-190. Упр.с,о-письменно |
Выучить слова |
Тема |
Учебное пособие |
Задание для выполнения |
Дата |
Задание для контроля |
Виды транспорта в Германии |
Немецкий язык : учеб. пособие для 4-го кл. учрежд. общ. сред. образования с рус. яз. обучения: с электронным /А.Ф.Будько, И.Ю. Урбанович.-Минск: Вышэйшая школа, 2014 |
Просмотр видеоролика (www.vk.com) Выполнение упражнения (www.vk.com) Упр. 1(j).с.64. Дополнительные материалы (www.vk.com) |
15.04 |
Задание на рабочем листе (www.vk.com) |
Дорожные правила для велосипедистов |
Немецкий язык : учеб. пособие для 4-го кл. учрежд. общ. сред. образования с рус. яз. обучения: с электронным /А.Ф.Будько, И.Ю. Урбанович.-Минск: Вышэйшая школа, 2014 |
Упр.6.с.75-76 Дополнительные материалы (www.vk.com)
|
16.04 |
Упр.6 (d).с.76. (найти соответствие) |
Путешествуем по Беларуси |
Немецкий язык : учеб. пособие для 4-го кл. учрежд. общ. сред. образования с рус. яз. обучения: с электронным /А.Ф.Будько, И.Ю. Урбанович.-Минск: Вышэйшая школа, 2014 |
Упражнения на рабочих листах (www.vk.com)
|
17.04 |
Задание на рабочем листе (www.vk.com) |
Биология 7 класс
Тема урока
|
Материал для ознакомления |
Задания для выполнения |
Задания для контроля |
Урок в ВК |
13.04 Оплодотворение у цветковых растений |
Учебник §37 |
Составить схему двойного оплодотворения |
Дать определение понятиям: зигота, семязачаток, пыльцевая трубка |
|
15.04 Плоды |
Учебник §37 |
Изучить особенности строения сочных и сухих плодов, односеменных и многосеменных плодов |
Составить кросворд “Плоды” |
|
Біялогія 11 клас
Тэма ўрока |
Матэрыял для знаёмства |
Заданні для выканання |
Заданні доя кантролю |
Урок УК |
13.04 Будова малекул бялкоў, ліпідаў, вугляводаў і НК |
Падручнік біялогія 10 клас §4 – §9 |
Скласці і запоўніць табліцу “Характарыстыка арганічных рэчываў”
|
Выканаць практыкаванніі 7,8 ст.33 падручніка |
|
14.04.20 Асаблівасці будовы і функцыі ферментаў |
Падручнік біялогія 10 клас §4
|
Выканаць практыкаванніі 5,6 ст.29 падручніка |
Выканаць практыкаванніі 7 ст.29 падручніка |
|
15.04 Захаванне спадчынай інфармацыі. Біялагічна актыўныя рэчывы |
Падручнік біялогія 10 клас §7-9
|
Выканаць практыкаванніі 1,3 ст.43 падручніка |
Выканаць практыкаванніі 7,8 ст.43 падручніка |
|
16.04 Асаблівасці будовы клеткі, як найменьшайжывой сістэмай |
Падручнік біялогія 10 клас §11-12
|
Выканаць практыкаванніі 6,7 ст.56падручніка |
Выканаць практыкаванніі 7,8 ст.61падручніка |
|
Біялогія 9 клас
Тэма ўрока |
Матэрыял для знаёмства |
Заданні для выканання |
Заданні доя кантролю |
Урок УК |
15.04 Асновы рацыёна харчавання.Піраміды харчавання |
Падручнік біялогія 9 клас §36
|
Адказаць на пытанні параграфа падручніка |
Скласці рацыён харчавання падлетка 13 гадоў на суткі |
|
16.04 Абмен арганічных і неарганічных рэчываў. Вітаміны |
Падручнік37 біялогія 9 клас §5
|
Скласці лагічную схему “Вітаміны” |
Выканаць практыкаванніі 6,5з падручніка |
|
Біялогія 10 клас
Тэма ўрока |
Матэрыял для знаёмства |
Заданні для выканання |
Заданні доя кантролю |
Урок УК |
13.04 Генетыка полу |
Падручнік біялогія 10 клас §45 |
Выканаць практыкаванніі 1,2,3 ст.193 падручніка |
Выканаць практыкаванніі 7,8 ст.193 падручніка |
|
15.04 Рашэнне задач па тэме “Наследаванне адзнак счэпленных з полам” |
Падручнік біялогія 10 клас §45
|
Выканаць практыкаванніі з рабочага сшытку |
Выканаць практыкаванніі 6,5 ст.43 падручніка |
|
Біялогія 6 клас
Тэма ўрока |
Матэрыял для знаёмства |
Заданні для выканання |
Заданні доя кантролю |
Урок УК |
Наземная экасістэма – лес |
Падручнік біялогія 6 клас §24
|
Выканаць практыкаванніі з рабочага сшытку |
§24, пытанні
|
|
Хімія 7клас
Тэма ўрока |
Матэрыял для знаёмства |
Заданні для выканання |
Заданні доя кантролю |
Урок УК |
15.04 Састаў малекулы вады. Падрыхтоўка да кантрольнай работы
|
Падручнік хімія 7 клас §25
|
Выканаць практыкаванніі 1,3 пасля§25падручніка |
Выканаць практыкаванніі 8,10 пасля §25 падручніка |
|
Хімія 9 клас
Тэма ўрока |
Матэрыял для знаёмства |
Заданні для выканання |
Заданні доя кантролю |
Урок УК |
13.04 Агульныя хімічныя ўласцівасці металаў |
Падручнік хімія 9 клас §44
|
Выканаць практыкаванніі 1,3 пасля §44 падручніка |
Выканаць практыкаванніі 5,8 пасля §44 падручніка |
|
16.04 Агульныя хімічныя ўласцівасці металаў |
Падручнік хімія 9 клас §45
|
Выканаць практыкаванніі 1,2,3 пасля §45 падручніка |
Выканаць практыкаванніі 6,8 пасля §45 падручніка |
|
Хімія 10 клас
Тэма ўрока |
Матэрыял для знаёмства |
Заданні для выканання |
Заданні доя кантролю |
Урок УК |
15.04 Дыцукрыды. Цукроза |
Падручнік хімія 11 клас §46
|
Выканаць практыкаванніі 1,3 пасля §46 падручніка |
Выканаць практыкаванніі 5,8 пасля §46 падручніка |
|
16.04 Поліцукрыды. Крухмал |
Падручнік хімія 11 клас §47
|
Выканаць практыкаванніі 1,3 пасля §47 падручніка |
Выканаць практыкаванніі 6,7 пасля §47 падручніка |
|
Хімія 11 клас
Тэма ўрока |
Матэрыял для знаёмства |
Заданні для выканання |
Заданні доя кантролю |
Урок УК |
14.04 Агульныя хімічныя ўласцівасці металаў |
Падручнік хімія 10 клас §50
|
Выканаць практыкаванніі 1,3 пасля §50 падручніка |
Выканаць практыкаванніі 5,6 пасля §50 падручніка |
|
16.04 Агульныя спосабы атрымання металаў |
Падручнік хімія 10 клас §52
|
Выканаць практыкаванніі 1,4 пасля §52 падручніка |
Выканаць практыкаванніі 3,5 пасля §52 падручніка |
|
Чалавек і свет 5 клас
Тэма ўрока |
Матэрыял для знаёмства |
Заданні для выканання |
Заданні доя кантролю |
Урок УК |
14.04 Воды сушы
|
Падручнік Чалавек і свет 5 клас §26
|
Выканаць практыкаванніі рабочага сшытку |
Выканаць практыкаванніі пасля §26 падручніка |
|
10 клас
Праблемы ўзаемаадносін юнакоў і дзяўчат. п. 3.1 стар.113
11 клас
Кішэчныя інфекцыі. п.6.2 стар. 219
свернутьматэматыка -6
тэма |
падручнік |
Заданні для выканання |
Заданні для кантролю |
Урок праводзім VK |
13.04 Наглядныя прадстаўленні цел у прасторы |
П. 1 стар. 274 |
№ 1,2 стар.276 |
№ 8 стар.277 |
|
14.04 Наглядныя прадстаўленні цел у прасторы |
П. 1 стар. 274
|
№ 3,5 стар.276 |
№ 8 стар.277 |
|
15.04 Акружнасць. круг. |
П.2 Стар.274 |
№10,11(а) 12,13(а,б) |
№ 39,40 стар. 283 |
|
16.04 Акружнасць. круг |
П.2 Стар.274 |
№14 (а,б) 16 |
№ 42 ,41 стар. 284 |
|
17.04 Акружнасць. круг |
П.2 Стар.274 |
№ 17(а) 18, 34(а) |
№ 43,44 стар. 283 |
|
матэматыка -7
тэма |
падручнік |
Заданні для выканання |
Заданні для кантролю |
Урок праводзім VK |
13.04 Лінейная функцыя |
П.20 стар. 226 |
№ 3.335, 3373.341 |
№3.371, 3.372 |
|
14.04 Лінейная функцыя |
П.20 стар. 226 |
№3.336, 3.339, 3.344 |
№ 3.375, 3.377 |
|
15.04 Прыметы роунасці прамавугольных трохвугольнікаў |
П.23 , стар. 128 |
№ 220(а,б) 222,223 |
№ 220(в)225 |
|
16.04 Абагульненнне і сістэматызацыя ведаў па тэме” Лінейныя ураўненні, функцыі і няроўнасці” |
Р.3 |
ДМ.Вар.1, Стар.34 |
ДМ.Вар.2, Стар.34 |
|
17.04 Уласцівасць пунктаў бісектрысы вугла |
П.24, ста.132 |
№230(а,в), 232, |
№230(,г) 233 |
|
матэматыка – 10
тэма |
падручнік |
Заданні для выканання |
Заданні для кантролю |
Урок праводзім VK |
13.04 Пераўтварэнні выразаў , якія змяшчаюць карані п-й ступені
|
11 клас Глава1. П.1.4,п.1.5 Стар.24-34 |
№ 1.76(н) 1.77(н) 1.79(н) |
№ 1.76(ц) 1.79(ц) |
|
14.04. Перпендыкуляр і нахіленая |
Глава3.П.2 Стар.123 |
№ 389.393 |
№392 |
|
15.04 Пераўтварэнні выразаў , якія змяшчаюць карані п-й ступені
|
11 клас Глава1. П.1.4,п.1.5 Стар.24-34 |
№ 1.86(н) 1.94(н) 1.95(н) 1.98(н) |
№ 1.86(ц) 1.95.(ц) 1.98(ц)
|
|
17.04 Вугал паміж прамой і плоскасцю |
Глава 3 П.3 Стар.133
|
№415,417,419 |
№ 416,418 |
|
свернуть
Беларуская літаратура 5 клас
Дата |
Тэма |
Падручнік
|
Заданні для выканання |
Заданні для кантролю |
Заўвагі |
15.04 |
Г. Далідовіч. Апавяданне “ Страта “ |
Л. К. Цітова. Беларуская літ. |
1. Прачытаць 1 і 2 частку апавядання “ Страта “ |
Падрыхтаваць пераказ 1 і 2 частак |
|
16.04 |
Г. Далідовіч. Апавяданне “ Страта “ Вобраз Стасіка і Міці Бокуця |
|
1.Прачытаць апавяданне да канца 2. Скласці план апавядання |
Вуснае паведамленне пра сяброўства Стася і Міці |
|
Беларуская літаратура 6 кл.
Дата |
Тэма |
Падручнік
|
Заданні для выканання |
Заданні для кантролю |
Заўвагі |
13.04 |
П. Панчанка. “ Сармацкае кадзіла “ |
А. І. Бельскі. Бел. Літ. 6кл. |
1. Прачытаць верш “ Сармацкае кадзіла “ с. 228- 229 2. Адказаць на пытанні с 229-230 |
Паразважаць над пытаннем” У чым праяўляецца любоў чалавека да прыроды, да роднай зямлі?” |
|
15.04 |
І. Пташнікаў “ Алені “ |
|
1. Прачытаць апавяданне на с. 230-240 |
Падрыхтаваць сціслы пераказ прачытанага |
|
|
|
|
|
|
|
Беларуская літаратура 7 клас
Дата |
Тэма |
Падручнік
|
Заданні для выканання |
Заданні для кантролю |
Заўвагі |
14.04 |
З. Бядуля.” Шчасце не ў золаце “ |
М. А. Лазарук . Бел. Літ. 7кл. |
1.Прачытаць твор с. 162-163 2. Адказаць на пытанні с. 163 |
Заданне 2, выразнае чытанне твора |
|
16.04 |
М. Танк “ Дрэвы паміраюць “ |
|
1.Прачытаць верш с. 164 “. Адказаць на пытанні с. 164 |
Верш на памяць |
|
|
|
|
|
|
|
Беларуская літаратура 9 клас
Дата |
Тэма |
Падручнік
|
Заданні для выканання |
Заданні для кантролю |
Заўвагі |
15.04 |
М. Танк. Слова пра паэта. Тэмы і вобразы паэзіі. |
В. У Праскаловіч. Бел. Літ 9кл. |
1. Прачытаць с. 189-194 2. Адказаць на пытанні с.194 |
Верш на памяць “Ты яшчэ толькі намёк на чалавека …“ |
|
17.04 |
М. Танк.Філасофскі роздум пра чалавека, яго жыццёвае прызначэнне. |
|
1. Прачытаць С. 195-201 2. Адказаць на пытанні с.199 |
Прачытаць аповесць І Шамякіна “ Непаўторная вясна “ |
|
|
|
|
|
|
|
Беларуская літаратура 9 клас
Дата |
Тэма |
Падручнік
|
Заданні для выканання |
Заданні для кантролю |
Заўвагі |
15.04 |
М. Танк. Слова пра паэта. Тэмы і вобразы паэзіі. |
В. У Праскаловіч. Бел. Літ 9кл. |
1. Прачытаць с. 189-194 2. Адказаць на пытанні с.194 |
Верш на памяць “Ты яшчэ толькі намёк на чалавека …“ |
|
17.04 |
М. Танк.Філасофскі роздум пра чалавека, яго жыццёвае прызначэнне. |
|
1. Прачытаць С. 195-201 2. Адказаць на пытанні с.199 |
Прачытаць аповесць І Шамякіна “ Непаўторная вясна “ |
|
|
|
|
|
|
|
Беларуская літаратура 10 клас
Дата |
Тэма |
Падручнік
|
Заданні для выканання |
Заданні для кантролю |
Заўвагі |
16.04 |
У. Караткевіч.” Дзікае паляванне караля Стаха” Праблема дабра і зла, кахання, мужнасці і гераізму |
|
1. Ведаць змест аповесці, адказаць на пытанні с.244 |
Чытаць раман У. Караткевіча ” Каласы пад сярпом тваім” Частку 1. |
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Беларуская літаратура 11клас
Дата |
Тэма |
Падручнік
|
Заданні для выканання |
Заданні для кантролю |
Заўвагі |
13.04 |
Кантрольнае сачыненне па сучаснай беларускай паэзіі( тэмы дадзены ) |
|
1. Патрабаванні да сачынення 4-5 старонак |
Чытаць А. Савіцкі “ Пісьмо ў рай “ |
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
свернуть
Беларуская мова 5клас
Дата |
Тэма |
Падручнік, параграф |
Заданні для выканання |
Заданні для кантролю |
Заўвагі |
13.04 |
Лексічнае значэнне слова |
Г. М. Валочка. Бел. Мова. Ч2 С. 82- 85 § 22
|
1. Прачытаць параграф 22 2. пр. 171( пісьмова ) 3. пр. 172( (пісьмова ) 4. пр 174( вусна )
|
Пр. 173(пісьмова ) |
Урок праводзім у Y К |
15.04 |
Адназначныя і мнагазначныя словы |
С.86-88 , §.23 |
1. пр. 177( вусна) 2.прачытаць правілы 3.180 ( вусна) |
Пр. 179( пісьмова ) |
|
17.04 |
Прамое і пераноснае значэнне слова |
С. 88-91§24 |
1. пр. 181( пісьмова 2 абзац ) 2. прачытаць правілы с.89 3.пр. 182( пісьмова ) 4. пр. 185 ( вусна ) |
Пр.183( пісьмова ) |
|
Беларуская мова 6клас
Дата |
Тэма |
Падручнік, параграф |
Заданні для выканання |
Заданні для кантролю |
Заўвагі |
13.04 |
Змяненне і правапіс складаных лічэбнікаў ад 50 -80 |
В. П. Красней. Беларуская мова 6кл. §46, с. 170- 171 |
1. Прачытаць правілы с. 170 2. Пр. 298( пісьмова ) 3. пр.299(вусна ) |
Пр. 300 ( пісьмова ) |
Урок праводзім у Y К |
15.04 |
Скланне, ужыванне і правапіс састаўных колькасных лічэбнікаў |
§46, с. 171- 173 |
1. Прачытаць правілы с. 171 2. Пр. 301( пісьмова ) 3. пр.302(вусна ) 4. пр. 304 ( вусна ) |
Пр.303 |
|
17.04 |
Скланенне і правапіс парадкавых лічэбнікаў
|
§47, с. 175- 177 |
1. Прачытаць правілы с. 175 2.пр. 308( вусна ) 3.пр. 309 ( вусна )
|
Пр. 310 |
|
Беларуская мова 7 клас
Дата |
Тэма |
Падручнік
|
Заданні для выканання |
Заданні для кантролю |
Заўвагі |
14.04 |
Прыназоўнік як часціна мовы |
Г. М. Валочка Бел. Мова 7кл §33,34 с. 157- 163 |
1. Прачытаць правілы на с.157, с. 162 2. выканаць пр. 245( пісьмова дадатковае заданне 1.,2) 3. пр.246( пісьмова, дадатковае заданне 1) |
Пр.248( пісьмова , дадатковае заданне ) |
Урок праводзім у Y К |
15.04 |
Невытворныя і вытворныя прыназоўнікі |
§35, с. 164- 167 |
1. Прачытаць правілы с. 164 2. Пр. 253(пісьмова ) 3. пр. 254 (пісьмова ) |
Пр. 255 |
|
|
|
|
|
|
|
Беларуская мова 9 клас
Дата |
Тэма |
Падручнік
|
Заданні для выканання |
Заданні для кантролю |
Заўвагі |
16.04 |
Знакі прыпынку паміж часткамі ў складаных сказах з рознымі відамі сувязі частак |
Г. М. Валочка Бел. Мова 9кл §31, с. 144- 145 |
1. Прачытаць правілы на с.144 2. выканаць пр. 221( пісьмова дадатковае заданне на е) 3. пр.224 ( пісьмова, дадатковае заданне 1) |
Пр.226( пісьмова , дадатковае заданне ) |
Урок праводзім у Y К |
17.04 |
Падагульненне і сістэматызацыя вывучанага |
с. 162 |
1.Адказаць на пытанні с. 162 2. Пр. 231(пісьмова, выпісаць сказы з рознымі відамі сувязі частак, зрабіце сінтаксічны разбор ) |
Пр. 287 |
|
|
|
|
|
|
|
Беларуская мова 9 клас
Дата |
Тэма |
Падручнік
|
Заданні для выканання |
Заданні для кантролю |
Заўвагі |
16.04 |
Знакі прыпынку паміж часткамі ў складаных сказах з рознымі відамі сувязі частак |
Г. М. Валочка Бел. Мова 9кл §31, с. 144- 145 |
1. Прачытаць правілы на с.144 2. выканаць пр. 221( пісьмова дадатковае заданне на е) 3. пр.224 ( пісьмова, дадатковае заданне 1) |
Пр.226( пісьмова , дадатковае заданне ) |
Урок праводзім у Y К |
17.04 |
Падагульненне і сістэматызацыя вывучанага |
с. 162 |
1.Адказаць на пытанні с. 162 2. Пр. 231(пісьмова, выпісаць сказы з рознымі відамі сувязі частак, зрабіце сінтаксічны разбор ) |
Пр. 287 |
|
|
|
|
|
|
|
Беларуская мова 10 клас
Дата |
Тэма |
Падручнік
|
Заданні для выканання |
Заданні для кантролю |
Заўвагі |
16.04 |
Дзеяслоў: агульнае значэнне, марфалагічныя прыметы, сінтаксічная роля. Формы дзеяслова. Правапіс асабовых канчаткаў дзеясловаў |
Г. М. Валочка Бел. Мова 10кл §37, 38 с. 196- 202 |
1. Прачытаць правілы на с.196, 201 2. выканаць пр. 315( тэсты ) 3. пр. 317 ( пісьмова, дадатковае заданне 1) 4. пр. 318( дадатковае заданне 1 ) 5. пр.321 ( пісьмова ) 6. Работа з заданнямі ЦТ з. А 12 |
Пр. 324 (пісьмова ) |
Урок праводзім у Y К |
Беларуская мова 11 клас
Дата |
Тэма |
Падручнік
|
Заданні для выканання |
Заданні для кантролю |
Заўвагі |
15.04 |
Сінтаксічныя прыметы сказаў з рознымі відамі сувязі |
Г. М. Валочка Бел. Мова 11кл §19, с. 171- 177 |
1. Прачытаць правілы на с.171-172 2. выканаць пр.192 (пісьмова ) 3. Работа з заданнямі ЦТ з. А 27 |
Пр. 193 (пісьмова ) |
Урок праводзім у Y К |
16.04 |
Сінтаксічныя прыметы сказаў з рознымі відамі сувязі |
§17 |
1. Работа з апорнай табліцай ( раздатачны матэрыял ) 2. Пр. 194( пісьмова ) 3. Работа з заданням ЦТ |
Пр.195( пісьмова ) |
|
17.04 |
Сінтаксічныя прыметы сказаў з рознымі відамі сувязі |
§17 |
1. Пр.196( пісьмова ) 2. Сіўковіч. 60 урокаў( работа з заданнямі ) |
Пр.199 |
|
свернуть
Информатика 6 класс
14-04 Тема : Изучение и изменение готовых программ.
Изучение готовых алгоритмов. Изменение порядка действий , количества действий. § 19
С 128. Упр 19.3 с 129 Упр 19.7, 19.8
Информатика 7 класс
15-04 Тема: Понятие векторной графики.
Векторная графика. Представление о цветовых моделях. Интерфейс векторного графического редактора. § 22-23 с 138 Упр. 22.2 с 139 Упр. 22.4 с 143 Упр 23.3
Информатика 9 класс
13-04 Тема: Моделирование в задачах выбору положения железнодорожной станции. § 23
С 131 Упр. 23.2 с 132 Упр 23.7
Информатика 10 класс
14-04 Тема: Структурирование текстовых моделей с использованием стилей, генерация объявлений. С 57 § 8 Упр 1
Информатика 11 класс
14-04 Тема: Изображение на веб- страницах. § 4-5 с 39 упр 3
свернуть
13-04 Средства защиты кожи. Назначение и общее устройство общевойскового комплекта ОЗК.
свернуть13.04.Паўтарэнне.Лікі і вылічэнні. Варыянт 23, 25(экзам.збор.)
14.04.Паўтарэнне.Трохвугольнікі.Варыянт 31,33(экзам.збор.)
15.04.Паўтарэнне.Выразы і іх пераўтварэнні.Варыянт 27, 29(экзам.збор.)
17.04.Паўтарэнне.Адносіны паміж фігурамі.Варыянт 35,37(экзам.збор.)
свернуть13.04.Арыфметычная прагрэсія.Формула п-га члена №4.83-4.89
14.04.Правільны трохвугольнік, чатырохвугольнік, шасцівугольнік №265, 266,268
15.04.Арыфметычная прагрэсія.Формула п-га члена№4.83-4.89
16.04.Формула сумы п-першых членаў арыфметычнай прагрэсіі № 4.144-4.150
17.04.Правільны трохвугольнік, чатырохвугольнік, шасцівугольнік №267(б), 270, 272
свернуть13.04.Плошча.Адзінкі вымярэння плошчы № 308-310
14.04.Плошча прамавугольнага трохвугольніка № 311-314
15.04.Плошча прамавугольнага трохвугольніка № 315-323
16.04.Плошча прамавугольнага трохвугольніка і некаторых відаў многавугольнікаў №324-329
17.04.Плошча прамавугольнага трохвугольніка і некаторых відаў многавугольнікаў самаст.работа
свернуть13-04 Тема: Сгибание и разгибание рук упоре сидя сзади и упоре лежа.
15-04 Тема: Поднимание туловища из исходного положения лежа на спине, руки за голову.
17-04 Тема: Поднимание и опускание прямых ног из положения лёжа на спине с касанием пола за головой.
свернуть13-04 Тема: Сгибание и разгибание рук упоре сидя сзади и упоре лежа.
15-04 Тема: Поднимание туловища из исходного положения лежа на спине, руки за голову.
17-04 Тема: Поднимание и опускание прямых ног из положения лёжа на спине с касанием пола за головой.
свернуть13-04 Тема: Сгибание и разгибание рук упоре сидя сзади и упоре лежа.
14-04 Тема: Поднимание туловища из исходного положения лежа на спине, руки за голову.
15-04 Тема: Поднимание и опускание прямых ног из положения лёжа на спине с касанием пола за головой.
свернуть13-04 Тема: Сгибание и разгибание рук упоре сидя сзади и упоре лежа.
14-04 Тема: Поднимание туловища из исходного положения лежа на спине, руки за голову.
17-04 Тема: Поднимание и опускание прямых ног из положения лёжа на спине с касанием пола за головой.
свернуть13-04 Тема: Сгибание и разгибание рук упоре сидя сзади и упоре лежа.
14-04 Тема: Поднимание туловища из исходного положения лежа на спине, руки за голову.
17-04 Тема: Поднимание и опускание прямых ног из положения лёжа на спине с касанием пола за головой.
свернуть13-04 Тема: Сгибание и разгибание рук упоре сидя сзади и упоре лежа.
14-04 Тема: Поднимание туловища из исходного положения лежа на спине, руки за голову.
15-04 Тема: Поднимание и опускание прямых ног из положения лёжа на спине с касанием пола за головой.
свернуть